Hei taas!

Tällä kertaa mieleni on vallannut tämä kaikkien tuntema mutta harvojen löytämä paikka joka on tallessa.Juu kyllä, kyllä minä sen ja senkin tavaran pistin varmaan talteen.Mutta kun en mitenkään vaan muista missä se tallessa niminen paikka on jonne saan hukattua niin paljon kaikenlaista kodin tarvikkeista, arvoesineistä, vaatteista ,maalauksista poika1 pankkikorttiin(elikä tallen pitää olla aika iso paikka) ja sinne pistän paljon sitä mitä tulee postissa ja odottaa oikeaa ihmistä esim kelan kirjeet jotka eivät ole matkakustannus ilmoituksia vaan hakemuksia lausunto pyyntöjä...ja paljon kaikenlaista muutakin.Kuulostaako tutulle? Entäpä sitten pyykkikone joka syö sukkia? olen nähnyt videolta kuinka se käy joten sukkia tiedän jo mistä kovistella ja etsiä

920991904.jpg.

 

Mutta nykyään minulla on usein selvä mielikuva että laitoin jonkin tavaran niin, että sitä on mahdoton olla huomaamatta esim ulos lähtiessä mutta kun olen lähdössä en löydä minä eikä avustajakaan sitä tallessa olevaa tavaraa.

 

happy-jackson-somewhere-safe-tin-hj2770-

 

Onkohan joku tehnyt videota  siitä miten tuo tallessa löydetään.Kun onhan se kohtuullisen näköinen ja pitäisi ottaa silmään mistä vaan. Nyt olen esimerkiksi sinne saanut 2 kpl muuten samaa kirjaa toinen kova ja toinen pehmeä kantinen onneksi minulla on vielä yksi versio äänikirjanakin.Tänä aamuna huomasin että lempi puseronikin on tallessa sekin.Onneksi tyttäreni sentään löysin kun hän ilmoitteli junata että on tallessa ja turvassa.tuolla tuo nyt nukkuu viereisessä huoneessa tyytyväisen oloisena.

 

Pohdin tässä myös sellaista et mistä soitan apua kun avustaja 1 soitti jo eilen et on kipeä ja avustaja 2 oli sunnuntaina myös kipeä.joten soittelenko entiset avustajat läpi pääsisikö joku vai soitanko avustaja keskukseen  josta on  sieltäkin vaikea saada 1-2 päiväksi ketään vai pyydänkö joltakulta kaveriltani.harvemmin nimittäin käy niin että molemmat avustajat on yhtä aikaa kipeänä enkä muista edellistä kertaa miten toimin.

tämmöisiä tuumailin tänään

-Rea-