Minulla on monia harrastuksia, mutta lukeminen niin vaikeaa kun se onkin minulle on ollut tärkeää jo lapsesta saakka.Luen pääasiassa romaaneja mutta on mukana myös oppikirjoja yllätys, yllätys maalauksesta, piirtämisestä ja nukke kodeista.

Nyt minulla on 2 kirjaa "kesken" lukutelvisiolla kun olen pystyssä luen Ian Kershawin kirjaa Hitler sain sen avustaja1 joululahjaksi hän kun tietää että 2 maailman sota kiinnostaa yleisestikin.

"kassikirjana+nukku kirjana"(en lähde minnekään kodin ulkopuolelle ilman kirjaa siitä nimitys kassi kirja)  Tim Lahayen ja Jerry.B.Jenkinsin kadotettu maailma joka kertoo fiktiivisesti mitä tulee tapahtumaan kun uskovaiset ja lapset otetaan silmän räpäyksessä taivaaseen ja miten jäljelle jäänneet ihmiset elävät elämäänsä odottaen viimeistä tuomiotaan.kirja sarjassa on 12 kirjaa joten se projekti tulee kestämään pitkään.

005.jpg

Kirjahyllyni näyttää nyt tältä.Itse en kyllä ylimpiin hyllyihin yletäja kun kirjoja on läjinä siellä ja täällä olisiko ehkä aika joko luopua joistain kirjoista, mistä ajatuksesta en tykkää. Vai löytyisikö vielä jostain lisä tilaa yhdelle hyllylle.tosin nyt kun näköni heikkenee olen siirtynyt tilaamaan enemmän ääni kirjoja niitäkin on kertynyt jo varmaan toista sataa ja minulla pyörii lähes aina jos en voi/jaksa lukea silmillä niin joku ääni kirja.

Jos sinulla on lukutoukalle kirja vinkki laitapa se kommentteihin entä haluatko jakaa millainen sinun kirja hyllysi onja mitä se sisältää?

-Rea-