Eilen oli siis mun 42 synttärit tiedän että on monia jotka ovat sitä mieltä ettei tän ikäsenä enää saisi juhlia synttäreitä tai mitään muutakaan.Minulle se päivä on hyvä syy kerätä kaverit yhteen hyvän syötävän ja hauskanpidon merkeissä.Eilenkin meitä oli parhaimmillaan 7 ihmistä ja mitä nyt kommenteista ja äänistä sain selvää kaikilla oli hauskaa.Olin myös hyvin otettu kun oli muutama ihminen joihin olen tahtonut tutustua paremmin tulivat ensi visiitille ja ehkä tulevat toistekin. Varsinkin kun ajomatkaakin kertyi huimia kilometri määriä eli en voinut edes kunnolla toivoa että noin vain tullaan piipahtamaan.

Oli myös tosi kiva kun olen jumpassa käyttänyt wii pelin urheilu pelejä ja olen todennut sen hyväksi tavaksi hoitaa kuntoani,saada sykettä nopeammaksi ja hienkin pintaan.

Ja kun nyt kaverit yhdisti rahansa sain lahjan johon minulla ei olisi ollut ikinä rahaa itselläni mutta josta on paljon iloa ja hyötyä pitkään.itse pidin tätä paljon parempana ideana kun että olisin saanut kaikilta jonkun tylsän jutun joka lähtisi ensi viikolla suoraan kirpputorille tarpeettomana.näinkin on joskus tapahtunut.Ja itsekin annan mieluummin toisille jotakin mitä he oikeasti haluavat vaikka omat rahani ei siihen riittäisikään joten sovin sankarin ystävien kanssa kuka haluaa osallistua ja kuka ei. yksi vieraista asensi pelin mutta yhdessä emme kaikki sitä vielä kokeilleet mutta kun myöhemmin illalla porukkaa oli vähemmän otimme muutaman erän nyrkkeilyä ja se kyllä oli kivaa ja hengästyttävää.

Pe aamuna sitten tosissamme aloitimme avustajan kanssa testaamaan mitä kaikkia juttuja sillä wiillä oikein pystyykään tekemään vielä on paljon testattavaa peli kuvia tulee myöhemmin.