En ole aikoihin saanut kirjotettua tännekään mitään mun kone vaan hyyty ja jokasta näppäiltyä kirjaintakin sai oottaa valovuoden...joten avustajani tempas ja veti koneen tehdas asetuksille nyt toimii hitaasti mutta toimii kuitenkin.

Paljon on tapahtunutkin mutta jotenkin kaikki vaan lipuu usvassa ohi ja aina illalla nukkumaan mennessä ihmettelen onko tosiaan taas ilta joskus nukuttaa paljon ja joskus uni ei vaan tuu vaik kuin toivois.En tiiä onko tää nyt joku syysmasennus tai vastaava joo on ollu hetkiä kun oon tajunnu et on paha olla kuten silloin kun joku "ihana" ihminen teki musta eläinsuojelu ilmon tosin kun tarkastaja yllättäen tuli ainoa mistä löysi sanottavaa oli koiran alapurenta ihan kun mä siihen jotenkin voisinkin itte vaikuttaa mut muuten kaikkki oli niin kun pitikin.mutta silloin sorruin viiltään.

Kotona on kaikki hyvin sikäli mikäli molempien yhtäaikasta syysmasennuksen tapasta ei lasketa oikeasti huonosti menemiseksi.Mutta molemmilla tilanne tiedossa ja hoidossa joten se on ihan ok.Huomenna pitäs soittaa fysiatrille kun nyt toi oikea käsi alkaa haitata ihan arkisia asioita kuten vetoketjun käyttöä katetripussin aukasua sängyn tuesta otteen saamista.toivon toki et siihen saisin yölastan kuten oikeaankin ja et selvittäs sillä ettei puukon alle joutumista tarvis ees harkita.päivystykses en ole tarvinnu mennä onneks ettei selkä ole kiukutellu niin pahasti hetkeen.kovasti olen yrittänyt kävelyä tavoite olis kävellä kaikkiin terapioihin se on vielä työn alla mut paremmin jo menee kun nyt on otettu "tavaksi"käydä taksikuskin kans kerran viikos kun meen verkahoviin jumpalle ni sitä ennen aamupuurolla mikä tuntuu kyllä kivalle.

Vaikka kyllähän kotonakin saan sen puuron joka aamu jos avustaja nyt sattuu tulemaan töihin nyt pitää koputtaa puupäätä et olis heidän sairastelut nyt käyty läpi ja olisivat pitkään terveinä.Olen täs miettinyt miten saisin kalenterista kiinnostavamman toisin sanoen semmosen jota tulis katsottua päivittäin ja et siel olis ylhääl jumpat terapiat inr:t ja muut ja et joskus olisin oikeessa paikas oikeeseen aikaan pöytäkalenteri perhekalenteri on koetettu toimii heikohkosti oveen kiinnitettävää liitutaulu paperiakin on kokeiltu.nyt seuraava olis bujoilu jos teen kalenteristani oikeesti kivan ja mun näköseni jos sitä tulis sitten katottuakin toivoa sopii.ja pistän kalenteriin blogi päivät ja aihe toiveita otetaan vastaan nekin laitan kalenteriin ja palaan niihin myöhemmin joten rohkeasti toiveita tulemaan mistä toivoisitte minun kirjoittavan.

olen myös wennenstram stipendin saaja näköpolilta en tiedä onko raha vai apuväline stipendi mutta otettu olen kuitenkin oli kumpi olikaan.

Viereisessä huoneessa tytär laulaa upeasti varsinkin HALLELUJAH nostaa niskakarvat hyvällä tavalla myös let it go on upea meidän neidin laulamana.