Olen ihminen joka rakastaa ja tarvitsee rutiineja ympärillään. Aamulla heräsin sydän jyskyttäen ja kaikki kauhukuvat unen pöpperöisessä mielessäni kun keittiöstä kuului ääniä enkä ollut herännyt siihen kun kotihoito oli tullut sisään.Meillä on rutiini et ensin pimpotetaan kelloa ja samantien saa tulla avaimilla sisään.

Kun olin pompannut pystyyn kuin vieteri vedet valuen silmistä kun selkään sattui. Sain vaatetta päälle niin huokasin et se olikin tuttu ja turvallinen kotihoito.Siinä sitten tasoittelin hengitystä ja opastin mitkä lääkkeet tulee mihinkin kippoon.

 

 

002.jpg

 

Tietenkin aamun ensimmäiseltä ihmiseltä joka on ollut ulkona kyselin ulkona liikkumis mahdollisuuksia eli onko tullut lunta entä onko aurattu?                 

Avustajakin tuli töihin samaan aikaan ja rupesi aamutoimiin tämä täti kun tarvitsee(paljon) kahvia käynnistyäkseen.Puuro on myös aamun must have juttuja.Avustajat hallitsevat toistaiseksi keittiötä kun se on minulle vielä hankala ja vaarallinenkin ennen kuin saan kaupungin muutostyöt joista mun osuus kodinkoneista on 50% jota koetan säästellä ja laskeskelen kuukausia jolloin pääsen hääräämään itse enemmän.Pääsin sen jälkeen myöskin suihkuun vaikka siinäkin tarvitsen vain todella vähän apua mutta juuri sen verran että se on tehtävä silloin kun avustaja on työssä.

Siinä istuskellessamme mietimme minun seuraavaa maalaus ideaa sinne mahdolliseen näyttelyyn.eli miten toteutan idean "kipuhelvetistä" tällä hetkellä idea on että voisin koota kollaasin kuvista jotka kuvaavat tunteita ja tuntemuksia mitä minulla on.

Minulla on jatkuvia kipuja selässä sekä käsissä jotka haluaisin molemmat kuvaan mukaan ja nyt tuntuu että se tulee tuottamaan haasteen että saisin molemmat sujuvasti kuvaan ja myös ne ilon aiheet mitä elämässä on kaiken kivun keskellä koska elämähän on kaunis kaikkine vivahteineenkin.

Nyt olen niin ylpeä itsestäni olen pitkään miettinyt meikkaamista ja kynsien lakkaamista yms...joissa tarvitsin apua mutta nyt kun minulla on käytössä näkövammaisten lukutelvisio voi sitä riemua kun tajusin mitä kaikkea sen avulla tehdä ihan itse.

 

003%20%282%29.jpg                                                                                                                         Nyt olen myöskin innostunut meikkaamisesta uudelleen.Se on oikeastaan kuin uusi tuntematon maailma minulle.

Miten te muut säilytätte meikkejänne? mulla tämmöinen korivaunu juttu joka hakee vielä järjestystään.

002%20%282%29.jpg

Meikki vaunustani löytyy pääasiassa lumenen tuotteita joitain cien juttuja lidlistä ja viimeisimpänä mac ja H&M huulipunia.Jotenkin tahtoisin jotain selkeyttä tuohon sekamelskaan.

Oikeastaan oli mukava laittaa meikkiä kun tiesi että on menossa seurakuntaan illaksi.Harvemmin vielä viitsin kotipäivänä meikata mutta miksi tarvitsisikaan joka päivä meikata jos ei siltä tunnu.Tämmöinen oli tämän päivän lopputulos 

 

003.jpg

 

Kohta pitää miettiä taas miten pääsen parhaiten ulos kun koiruliini tuli tuohon jo kattelemaan ja odottelemaan.

-Rea-