Koetampahan saada jonkinlaisen päivityksen aikaiseksi.Pää lyö totaalisesti tyhjää ei pitäisi ainakaan väsymyksestä johtua olen uuden lääkkeen myötä nukkunut todella paljon paremmin.Yhtenä aamuna avustaja tuli herättelemään kun oli jo aamupala valmiina ja koirakin käytetty.Olihan se tiedossa että tuo uusi lääke tulee väsyttämään mutta oli se kiva hertys aamuun näinkin usein kun herään 4-5 aikoihin.

Vanhin poikani tuli perjantaina kotiin kun oli koulussa noussut 38,3 kuume hän meni lähes suorilta nukkumaan.Seuraavana iltapäivänä hän ei herännyt edes jonkin asteiseen ravisteluun eikä myöskään poraamisesta aiheutuvaan meluun.Eikä hän ollut syönyt tai juonut mitään 2 vrk Säikähdin tilannetta sen verran että soitin päivystykseen josta kehoittivat hydrocephalia diagnoosin takia soittamaan ambulanssin jotta voidaan pois sulkea ettei kyseessäole shuntti reaktio kun normaalisti kuumeessa ihminen kuitenkin havahtuu pieneen ravisteluun.Jonkin ajan kuluttua ambulanssi tuli ja ehkä he sai paremman otteen tai jotain mutta saivat hänet hereille kuumetta oli la illalla 40 sitten hän sai kuumetta alentavaa lääkettä ja sen jälkeen suurimmaksi osaksi nukkunut vieläkin mutta nyt jo tiistaina lämpö oli 36,8 ja hän sai minut lupaamaan että jos tänään koko päivässä ei ole kuumetta hän saa palata kouluunsa huomenna jo.

 

Itse seuraan facebookissa yhtä taiteilijaa https://www.facebook.com/atelijepaivisoikkeli/?fref=ts josta kuulin ystävältäni.Tämä taiteilija siis laittoi arvonnan sivustaan tykänneille ihmisille kyselin pojaltani miksi mun "galleria ryhmässä" jonka loin hänen inspiroimanaan ei näy nuo tykkäykset samalla tavoin .Hän selitti että minun pitää luoda oma sivu jolloin tykkäyksien ja muunkin hallinta on helpompaa joten pistin "vanhan ryhmän jäihin" ja tein pojan ohjeitten mukaan sivun joka alkaa olla mallillaan mutta kaipaa pientä viilaamista vielä. https://www.facebook.com/omataide  Tuon sivun tarkoitus on saada minun omia töitäni esille ettei tule tunne ettei huvita maalata tai piirtää kun ei kukaan sitä kuitenkaan näe koskaan.Nyt  minulla on siis paikka jonne laittaa omia töitäni esille. Kun joku kuitenkin sitä toden näköisesti tulee kysymään ja viisatelemaan niin sanompa nyt sitten heti alkuunsa että ainakaan tällä hetkellä minulla "ei ole varaa" myydä töitäni koska kun olen eläkkeensaaja se mitä saan "tienata" vuodessa on niin pieni mutta asumistuki jos sen menetän olisi liian iso enkä hurjimmissakaan unelmissa uskalla uskoa että ikinä voisin saada töilläni jatkuvasti sen mitä saan asumistukea kuukaudessa nyt.Joten minun tarvitsee pitää jo saavutetuista eduista kiinni ja maalailla ihan vain omaksi ja teidän muiden sivulla kävijöitten iloksi.Lahjoiksi olen tehnyt jonkin verran sen mitä sydän sanoo.Nyt mietin mikä on realistinen tykkäys raja jonka saavutettuani sille tietyn numeroiselle tykkääjälle tulisi lahjaksi puu värikynä työ "kevään ensiledet ja ensimmäinen perhonen"