Käytiin taas skanssissa kokeilemassa sitä  välikoko farkkutakkia minkä päätin et jos kerran kaveri on suostuvainen ostaa sen niin et mä maksan viikkorahasta tietyn summan viikossa se kun maksaa kuitenkin sen 80e

.005.jpguus takki

Mun se edellinen farkkutakki olikin aivan risainen ja likainen niin ettei pyykkikonekaan tehonnut siihen.Joten mull oli "pakkotilanne"mut itse olin ajatellut kierrellä kirpparei takin toivossa.Sitten huomattiin 65e kauluspaitoja 70% alessa ja mun vaate tilanne on aika kehno nyt ni katottiin niit paitoi ja löysin 2 mieleistä.molemmissa musta valkoista ruutua tässä mikä on päällä on ihan pientä ruutua ja toisessa vähän isompaa ruutua.

001.jpg002.jpguudet paidat

No kaveri neuvotteli hinnasta myyjän kans ja mä tuijottelin varpaitani kun tinkiminen on mulle ollu aina kiusallista loppu tulokseksi tuli se et meille lähti takki ja 2 paitaa yhteensä100e.Joo myyjä oli tosi ystävällinen ja palvelualtis mutta mulle tulee aina se tunne tollasis tilanteis et olisinko saannu alennuksen jos olisin kävelevä ihminen.Mun pitäis vaan opetella uskomaan et ihmiset oikeesti voi tehdä tommosta ihan hyvää hyvyyttään ettei siihen liity mitää sääliä.

Ja sit sain vielä uuden kassin sähkärin sivuun sielläkin olis ollut vaikka mitä muita värei mutta valitsin tällä kertaa tämmösen metsän vihreen johon ihastuin ensi näkemältä

004.jpg

Elikä kaikkea tämmöstä tarttui skanssista mukaan mulle nyt en tarvi taas mitään pitkään aikaan.Skanssissa näin paria kaveriakin joita en ole nähnyt vuosiin varmaankin.